zondag 8 maart 2009

VERBAL GRAFFITI!

Eens in de zoveel tijd organiseren mijn huisgenoten een feest genaamd Verbal Graffiti. Aangezien dit weekend een heus kunstfestival plaats heeft in Bushwick, fungeerde ons eigen huis dit keer als locatie. Het was intens gezellig, propvol en tamelijk legendarisch.

Hier de foto's, excuses voor de wat povere kwaliteit!

Mijn favoriete plek in huis, de woonkamer van verdieping 2 (helaas woon ik op verdieping 1):

Jan en Maria bleken niet te beroerd hun laatste avondje New York in Bushwick door te brengen:

V.l.n.r. huisgenoten Justin, Elisha en David. Elisha en David vormen samen het brein achter Verbal Graffiti, het grootste deel van de opbrengst van het feest wordt in zijn muzikale carrière gepompt.

Elisha dj'de er lustig op los, de overige muziek werd verzorgd door een rockbandje, reggaebandje, vanalles-dj en onze huisrapper David.

Op huisgenoot Everett ben ik een klein beetje verliefd:

Nini en Kate, de huisgenoten van Margot die heel Amerikaans overenthousiast reageerden toen ik ze vorige week vertelde over Verbal Graffiti, sloegen al mijn vooroordelen aan diggelen door daadwerkelijk op te komen dagen:

Onze workspace werd omgebouwd tot tweedehands winkeltje:

Eén muur mocht het ontgelden:

Mel & Eva kwamen ook even langs:

Jan, Kreshnik en het fenomeen stift:

Jan en Maria, dag!

1 opmerking: