zaterdag 21 maart 2009

Joe McKenna!

Het is zaterdagavond en mijn planning is vroegtijdig mijn kittige rode bed in te duiken, aangezien ik morgen in alle vroegte in de Milk Studio's verwacht word. Ik mag namelijk assisteren bij een shoot met JOE MCKENNA! Die hoofdletters betekenen dat Joe McKenna een héél fantastische stylist is, die voor lichtelijk legendarische tijdschriften als Vogue Paris stinkberoemde modellen in kekke pakjes hijst. En morgen mag ik dus helpen met die kekke pakjes, en de kekheid is bepaald niet van de lucht. We hebben zo'n zes rekken vol kleding van Rodarte, Prada Men, Gareth Pugh, en nog zoveel meer. En dan ook nog eindeloze rijen tafels vol schoenen, sieraden en handschoenen. En alles is zwart. Zwart!

Hier een van mijn favoriete door Joe gestylde looks voor een ouder nummer van V:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten