dinsdag 10 maart 2009

Four Eyed Monsters

Gisteravond lag ik languit op de vloer in een poging een van de vele sokken die ik in mijn leven ben kwijt geraakt, te hervinden onder mijn kledingkast. Aldaar trof ik een verstofte doos vol DVD's genaamd Four Eyed Monsters aan. Opeens herinnerde ik me weer dat ik twee maanden geleden de jongen die mij via Craigslist mijn huidige prachtkamer beloofde, uit argwaan aan uitgebreide Google-sessies heb onderworpen en vervolgens stuitte op enorme ladingen lovende recensies over zijn zelf geschreven, zelf geacteerde, zelf geregisseerde, zelf geproduceerde (etc.) indie-film die een hit was geweest op vele filmfestivals.

Zojuist heb ik een exemplaar ontvreemd, in mijn computer gestopt en bekeken. En o! De film is hartstikke lieflijk, grappig, kunstig en niet eens pretentieus!

De trailer:


De sok heb ik overigens nooit gevonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten