vrijdag 6 maart 2009

Flickr-simulatie

Ik vond nog een foto van het grote schaatsfeest met daarop twee van mijn mede-stagiaires; Shawn en Emily. Emily is mijn lievelings maar vliegt helaas maandag alweer terug naar Londen. Rechts een nog ongeïdentificeerd meisje in een heel lelijke trui.


De op kleur gesorteerde oogst voor onze accessoirerubriek V-Bay, uitgestald op de redactie:


Na grootschalig en grondig empirisch onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat minstens 63,7% van de New Yorkse liften een spiegelplafond heeft.


Maria en Jan, mijn nieuwe Facebook-hartsvrienden uit Amsterdam logeren in een hostel op slechts tien minuten loopafstand van mijn huis en deden me op een opening van een expositie met Belgische kunst in het Chelsea Art Museum belanden. Op deze foto eet Maria een pindkaasbrownie, slechts een van de vele met pindakaas besmeurde heerlijkheden in dit land waar pindakaas een delicatesse is. EN HANS BLANKEN, HOE IS HET IN HEMELSNAAM MOGELIJK DAT JE DE HELE WERELD KENT?!


Mijn geïmproviseerde geluksdansjes bij het zien van de enorme bult meesterwerkjes die onze kast siert (zie hieronder slechts een greep uit ~) bevestigde dat ik na zo'n twee jaar mijn liefde voor mode hier in New York toch weer heb hervonden. Jaja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten