zondag 22 februari 2009

Week 2



Ik weet dat het nog lang geen December is, maar hier toch mijn week in lijstjesvorm:

- Mijn V-collega Nikki heeft haar voet op meerdere plaatsen gebroken omdat ze van 'ridiculously high heels' is gekukeld. Heel cliché.
- Ik ben naar de mini-afterparty van de show van superleuke ontwerpers Rodarte geweest en werd opeens omringd door de gezusters Rodarte zelf, Kirsten Dunst, Elijah Wood, Olivier Zahm en Milla Jovovich.
- Zoals het een echte New Yorker betaamt heb ik inmiddels mijn eigen bagel-provider. Een lief vrouwtje in een karretje vlak voor de ingang van metrostation Flushing Avenue dat mij elke ochtend voor slechts $1 (= vijfenzeventig eurocent) van een kaneelrozijnenbagel met cream cheese voorziet.
- Omdat er deze week nóg een intern is toegevoegd aan de V mode-afdeling, hoeven alle full-time interns de komende tijd slechts vier dagen in de week werken, wat betekent dat ik voortaan op woensdag vrij ben!
- Gisteravond besloot mijn huisgenoot Everett een movie night te organiseren en hebben we Slumdog Millionaire (mooie film, gaat dat zien!) in drie bij vier meter op de muur geprojecteerd in de grote woonkamer op de eerste verdieping.
- IJs met pindakaassmaak is de beste uitvinding ooit. (Uiteraard ontdekt in de stereotype Amerikaanse supermarkt Food Bazaar, waar ik overigens best zou willen wonen:)



P.S. een speciaal bericht voor mijn bakgrage moeder: ik weet dat ik nog lang niet jarig ben, maar ik wil je toch alvast even deze verjaardagsbaksels laten zien. Het zijn geen taarten, maar chocoladekoekjes met een doorsnede van veertig centimeter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten