zondag 8 februari 2009

330 Ellery Street

Ik ben er! New York! Na een uur in een bus waar werkelijk élk ghettocliché werd waargemaakt ('My baby's father ain't messing with that ho! I'm telling y'all!') belandde ik eindelijk op 330 Ellery Street, een zijweg van Broadway (en wel het allerminst glamoureuze stuk Broadway). Het op Craigslist al nogal goed uit de verf komende huis, blijkt in het echt mijn stoutste verwachtingen te overtreffen. Ik ben te lui om op dit moment een hele uiteenzetting te geven, foto's te maken en up te loaden, maar neem maar aan dat The Schoolhouse baksteengeworden geluk is.

Hier de Craigslist foto's.
1. Het huis zelf, ooit een school:


2. Een stukje woonkamer. Helaas zie je niet hoe grandioos deze overloopt in de fenomenale keuken en hoe... o! <3


3. The Workspace. Met al het benodigde materiaal om naar hartenlust te kunnen zeefdrukken. Verder naaimachines en héél veel moeilijk te definiëren meuk.


4. De dansstudio. Want ja, die is er ook.



5. Mijn kamer! Zonder ramen, maar mét platenspeler inclusief indrukwekkende platencollectie vol kekke Tom Waits-platen. En een matras van een halve meter dik.


De badkamer en de keuken zijn mijn lievelings, maar daarvan volgen later foto's. In elk geval: er is een badkuip! En dan heb ik nog niet eens over de tweede verdieping -waartoe ik ook toegang heb- gerept. Want die is namelijk pas écht de heetste.

Oja, de belangrijkste accessoires: mijn huisgenuiten. Vijf stuks op mijn verdieping en vijf daarboven. Allemaal musician, film maker, painter, dancer, etc. En áárdig! En niet te vergeten: twee kittige katten en een vis, die zojuist fluorescerende glow in the dark waterplanten van huisgenootje Cassidy heeft gekregen. Want die bestaan blijkaar in Amerika.

En nu ga ik slapen, want morgen werken.

!

1 opmerking:

  1. Ach hoe schoon!
    Hoe leuk!
    HOE ONTZETTEND JALOERS!!!=/
    Putain, ik weet het zeker...

    JE BLIJFT DAAR!!!

    We hadden je nooit moeten laten gaan...;)

    BeantwoordenVerwijderen