zaterdag 14 februari 2009

Heading home

Tijdens de twee blocks die ik vanaf metrohalte Flushing Ave. naar huis moet lopen, kom ik normaal gesproken een enorme hoeveelheid negers en gelegenheden tot het kopen van chickenburgers en hele wijde broeken tegen. Superleuk. Maar vandaag ook dit:



Van dichtbij bleken het enorme stukken plastic volgestopt met elk hartvormig product ooit, rode rozen en een teddybeer. Valentijnsdag in de ghetto is mijn nieuwe lievelingsvalentijnsdag, aangezien ik ook nog eens tientallen enorm ruige G's met hartvormige ballonnen zag lopen.


(Deze Valentijnsdag was sowieso de beste aller tijden, aangezien ik Ed Westwick tegen het ranke lijf liep. (Niet in Brooklyn overigens.) Graag wil ik even van deze gelegenheid gebruik maken om een foto van Ed te plaatsen:)


Er was ook een Vrijheidsbeeldvormige neger, ik zou niet weten waarom.


Bij de 99 cent winkel naar links!


Cuz' there ain't no place like home:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten