zondag 12 april 2009

Week 9

Na alle commotie in Ellery Street, ging het er in het V kantoor verrassend vredig aan toe. Er waren deze week maar twee shoots gepland en dus kwam het regelmatig voor dat we om vier uur ons heil maar zochten in Facebook. Daarbij was er ook nog eens een nieuwe full-time intern binnengehaald: Lewis uit Liverpool. Trefwoorden: klein, koddig, vrolijk en onverstaanbaar.

Op dinsdag mochten we vroeg naar huis en besloot ik als laatste inwoner van New York de Topshop maar eens te bezoeken. Al wekenlang is heel de stad (en vooral de V-redactie) in de ban van het overprijsde H&M-garnituur dat sinds donderdag 2 april ein-de-lijk in New York verkrijgbaar is. Na slechts een half uur in de rij te hebben gestaan (het was daluur!) mochten ik eindelijk naar binnen. Natuurlijk kocht ik niks, maar door megasupermodel Chanel Iman's intens magere aanwezigheid werd het toch een geslaagde trip.

Verder heb ik met collega Alyssa en haar vrienden de film Tokyo! gezien en dat zouden meer mensen moeten doen. Vrijdagavond heb ik een feestje in een galerie voor jonge Bushwickse kunstenaars bezocht, alwaar de wijn slechts $1 kostte en de DJ lampjes in zijn veters had.

Ik kan wel eindeloos blijven opsommen wat voor leuke dingen ik hier doe, zoals wekelijks urenlang struinen door 's werelds mooiste boekwinkels, maar het lijkt wel alsof er hier alleen maar leuke dingen bestaan en dat zou dit blog weer wat langdradig maken. Alleen de Antique Garage wil ik nog even noemen. Ik kom supervaak in deze kolossale rommelmarkt die twee verdiepingen van een parkeergarage beslaat en ze hebben de mooiste antieke spulletjes die ik OOIT heb gevonden en alle verkopers zijn lieve oude mannetjes/vrouwtjes die intens veel houden van elke vergeelde foto of antieke ring die ze verkopen.



Tot zover alweer de negende week in New York, de mooiste stad van de wereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten