zondag 19 april 2009

Week 10 in hoogtepunten

- Een post-Paasfeestje (op Tweede Paasdag, maar daar doen ze hier niet aan) op ons dak, met marshmellows in het vuur!
- Met Lewis, Alyssa en haar vriendje Lee naar de film Valentino, The Last Emperor, een documentaire over modeontwerper Valentino. Ondanks de slechtste plaatsen in de geschiedenis van mijn bioscoopbezoeken en de bijbehorende nekkramp was het toch intens leuk. Ik had nooit verwacht zó hard te kunnen lachen en zó ontroerd te raken door een man wiens hoofd zoveel gelijkenis vertoont met een sinaasappel. Gaat die film zien, ook als je niet van mode houdt!
- Turks eten met Eva.
- Compleet onverwacht trof ik een verrekt goede band vol knappe baardmannen aan in mijn bloedeigen huis. Door de lichtshow en de hoeveelheid mensen leek de derde verdieping opeens verdacht veel op de kleine zaal van Paradiso.
- Met de full-time interns en bazin Catherine naar het huisje van andere baas Yuki voor wijn en heel veel spannende moderoddels. Vervolgens met kopietjes van mijn paspoort waarin 1988 vakkundig is veranderd in 1987 naar een afgrijselijke gaybar, maar desalniettemin een superleuke nacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten